8 Ağustos 2008 Cuma

Ayşegülnazcan İstanbul'da, bölüm 5: Sonuç

1-Yoğun istek üzerine:

Mona Teyzem kendisini "karamsar ama ağır hortlakımsı" gösteren bir önceki fotoğrafından şikayetçi oldu, ama allahtan gerçek ismini kullanmamışım, bunu da ekledi. Sonuç olarak Mona Teyzemin Hafize Hanım'la olan fotoğrafını koyuyorum ki görünüz, aslında kendisi gayet neşeli ve hoş bir hanımefendi. Mona Teyze'ye not: Yahu bende pek neşeli fotoğrafların var da...


2-Metalika konseri:


Hatırlarsanız Metalika konserine fotoğraf makinesi götürememiştim-hatırlarsanız diyorum da emin bile değilim bahsettiğimden. Her neyse, yine de o ortamda bulunulduğuna dair belgelerim var. Evet var. İki tanesi de mevcut burada (yaşasın cep telefonu, yaşasın vga, kahrolsun megapiksel...)

Sağ tarafınızda gördüğünüz Alper insanı, her ne kadar metal işareti yapıyor ve asi bir şekilde birasını içiyor olsa da o dakikada çok populist işler peşindeydi (ha?). Zaten görmek çok zor değil, mavi giymiş, hem de lacivert falan da değil, bildiğiniz açık mavi! Metalika konserine! Neyse, onu öyle bağrımıza bastık derken Pentagram çıktı, herkes "Popçular dışarı" diye bağrınırkene Alper Bey "I see you baby, shakin' your ass, shakin' your ass" şeklinde şarkı söyleyerek dans ediyordu. Zaten baktık, sevgilisi de mavi giymiş, kendi hallerine bıraktık, ahehahaeh.
Not: Tekrar teşekkür ederim kendisine, iki şarkılık da olsa sahneyi görebilmemi sağladığı için...


Yes, here are the mighty lovers; da Alper and da Ayşegül. Evet, ikisi de bir şekilde kendini kapatmış, hatta sanırım "bir tek ben çıkmışım lan bu fotoda" desem yalan olmaz (bir de arkadaki top sakallı adam çıkmış). Yine de seviyorum bu fotoğrafı, pek neşeli, pek doğal olduğu için. İnsanları da seviyorum zaten. Gerçi burada fotoğrafını çekemediğim çok sevdiğim başka insanlar da vardı, bir Arda olsun, bir Hande olsun, ama işte anca sağlık olsun...
Not: Metalika konseri için de Arda'ya tekrar tekrar tekrar teşekkürler....

3-Galip Tekin:

Evet, Galip Hoca'yı da görmeye gittim söz konusu İstanbul tatilinde-tanımayanlar için sağdaki, çizgili bıdı giymiş olan. Çok da key
ifli muhabbet. Ve, karar verdim, hocamın güzel fotoğraflarını çekicem bir ara gaza gelip-sanki kimse çekmemiş de ben çekicem bi daha. Bu arada hocam ve arkadaşı, bu fotoğrafta neyden tiksiniyorlar hiçbir fikrim yok.





4-7pf2p-1m provası:


Ön açıklama: 7 Pink floydlar 2 prenses 1 meendiz-ki prenseslerden bir tanesi namevcut bu provada.

İşte 7pf provası böyle bir şey, insanlar abuk sabuk açılardan sizi çekiyor, siz de hiçbir şey olmuyormuş gibi davranmak zorunda kalıyorsunuz. Gerçi sanırım davulcucem burada hakkaten farkında değil çektiğimin. Zaten bundan sonraki prova fotoğraflarını pek bir yorum yapmadan alt alta dizeceğimdir, zira üşeniyorum sanırsam, evet, nedeni bu olmalı.


Sanırım devriliyoruz....
Eğlenen solist, sıkılan misafir, stres altındaki klavyeci...

5- Evet, biz de lavaboda aynadan cep telefonuyla kendimizi çektik!



Çekinmedik, yaptık bunu.
Ve tatil bitti:)

2 yorum:

sena dedi ki...

tek bi sorum var:
hani madem bunu yaptınız, aynada kendinizi cep telefonuyla cektiniz, tamam itiraf ediyorum hepimz yaptık bunu kuccukene ilk kameralı telefon aldıgımızda. Ama neden? neden neden neden yayımlıyosunuz bunu?

operadaki fantom dedi ki...

diğer insanlardan bir farkımız olmadığını, hepimizin aynı yollardan geçtiğini göstermek için.
ayrıca rica ediyorum, küçükken diyosun ama geçen sene aynadan çekilmiş fotoğrafınız var bende!:)