8 Eylül 2009 Salı

But the world don't need scholars as much as I thought...

Hastanedeyim, bu da ameliyat kreasyonum. Nedenini, ne ameliyatı olduğunu sormayın, utandığımdan değil, komik olduğundan, zaten bilenler "kıhkıhkıh" efektiyle gülüyordur bunları okurken. Yani birebir sorun, söyleyeyim, "komik bi şey varsa hepimiz gülelim".

(yine de referans olarak şu yazıyı verebilirim, işlerin nereden başladığını merak edenler için)

Yok yok, gayet iyiyim, sağ salim çıktım ameliyattan. Bir türlü uyuşturamadılar beni, bir de sandığımızdan daha acaipmiş olay, ama hiç sorun yok. Bacaklarım da tutuyor artık, yürüyebiliyorum bile. Üzüm yiyerek, müzik dinleyerek, çizim yaparak, lüks içinde yaşıyorum:).

Ayşegülnazcan lüküs hayat...

Bu gece buradayım, o kesin. Ama İstanbul'a gelince sokaktayım, zira yurtta yer kalmadı:)

10 yorum:

d dedi ki...

madırn frida olmuş bu hastane fotoğrafı:)
not:yorumu yapabilmem için gereken şifre "recanur". ayşegülnazcana yakışır bir şifre.

Emir Bey dedi ki...

geçmiş olsun evladım eheh
benim şifrem de "liann" bir an birisi bağırdı gibi oldum

October Swimmer dedi ki...

insanların utandığı tek ameliyat vardır
sinüs plonidal:)
bak açık halini söylemiyorum kıyak geçiyorum.

o mu?

operadaki fantom dedi ki...

erdem: ahahah dediğim gibi, utandığımdan değil. ama halk arasındaki adı kötü. diyemiyosun ki "na bu kadar kist çıktı", anlamıyolar:)
evet, sinüs plonidal:)

emir bey & ılgın hanım: özel ayarlıyorum şifrelerimi:) ayrıca modern frida çok hoşuma gitti yahu, eheheh...

October Swimmer dedi ki...

eheh geçmiş olsun o zaman
yapabileceğim bir şey olursa söylersin

alt + 168 dedi ki...

geçmiş olsun canımın içi. kıhkıhkıh...

nezihdarcin dedi ki...

"sinüs plonidal" fakat google denilen dost ona ne sorrarsak bize söylüyordi? Valla anında cevabını verdi gene google...

Geçmiş olsun.
Aynı dertten urfalı bir arkadaşımda muzdarip olmuştu, doktorun dediği ee bende de o kadar kıl olsa illaki birisi "sinüs plonidal" olurdu, demiş.. eheu bende paylaşmak istedim.

operadaki fantom dedi ki...

deniz: ahah sağol

nezih: ah be saklanamamışız yeterince. bir de arkadaşın muhtemelen esmer ve erkekti. ulan kızım, sarışınım, doğru düzgün kıl tüy yok üzerimde, bu ne lan...:)

nezihdarcin dedi ki...

Konu ile ilgili olarak sözkonusu arkadaşımın yazmış olduğu bir şiir... Gayet hoş ve güzel bir şiirdir. Okuyunuz.

http://geceyarisiyazilari.blogspot.com/2009/06/donmez-olsun.html

serdarcharliebrown dedi ki...

aaa geçmiş olsun çok çok.