5 Eylül 2009 Cumartesi

Örümcek örümcenek

Çeşme'de gördüm ki, bilimsel adını bilmediğim, ancak benim Ahmet ve Kezban ismini koyduğum iki ev örümceği dünyanın en tembel hayvanları. Zaten ev örümcekleri tembel, şu incecik, ip gibi bacaklı olanlar, acaip saygı duyuyorum miskinliklerine.

İki haftadır hiç dokunmadan gözlemliyorum iki köşedeki iki güzel örümceği. Ulan normal örümcek dediğin, iki cisim arasına gerer ağını ki sinekler böcekler geçerken yakalansın. Yani örümcek kendi zekasını diğer böceklerin zekasından üstün tutar, "nihehehe iyi yere dükkan kurdum" mantalitesiyle hareket eder. Normal hareket eden hayvanların saflıklarından yararlanır, yolunda güzel güzel uçan sineği yakalar.

Halbuki ev örümceği köşeye kuruyor ağını, "Amaaan, ne de olsa Allah baba rızkımı verir" diyor ve bekliyor. Köşe yahu. Hangi sinek niye gitsin oraya. "Amaaaan, ne de olsa bir salak çıkar...". Hareket de etmiyor. İncecik zaten bacakları.

Daha da güzelini söylüyorum, çatır çatır yakalanıyor böcekler o köşedeki kendi halindeki ağlara. Ve iki haftada yemin ederim örümcekler büyüdü.

İğrenç bir yerde yaşamıyoruz, sadece ne de olsa gidiyoruz diye dokunmuyorum kendilerine.

Photobucket

Alakasız olarak, şu üstte gördüğünüz benim yaptığım ilk animasyon olmakta. Üzerinde çalışmam lazım tabii, biraz aceleye geldi .gif e dönüştürmek, ama mazur görün. Te Animart'ta yaptıydım, prodüksiyon sarktı. Gerçi bakalım blogger .gif gösterecek mi...

Dipnot: Beklerseniz gösteriyor, valla...
Dipnot2: Normalde bu kadar hızlı değil, valla... Photobucket coşturdu gifi...

2 yorum:

Emir Bey dedi ki...

net anlamamakla beraber çok başarılı duruyore

operadaki fantom dedi ki...

tabldot kendisi. içinde de yunanistan'da hemen hemen her gün yediğimiz şeyler olan bi şeyli pilav, salata ve karpuz var:)