1 Eylül 2009 Salı

Balonadam

Merhaba, beni doksanlarda renklendirdiler...

Dikkat: Yaptığım resmi sevdim. Niheheh...

Ben bu adamı gördüm, Bostanlı'da. Bu kadar yamuk değildi, hayır, ama bu kadar bezmişti. Ve balon tabancası vardı elinde, muhtemelen satıyordu. Otobüsle geçerken, herhalde 2 saniye falan gördüm, bütün baloncukları ve ortasında hayattan nefret eden adamı.

Tablet kullanmaya yeni yeni alışıyorum, burada da yeni bir şeyler deneyeyim dedim. Ayrıca, farkındayım adamda feci anatomik hatalar olduğunun, ama bunların hepsi özneyi daha kırılgan gösteriyor, ve seviyorum. Resmin bütününe baktığımda "güzel bir şey" görmüyorum, ve bu resmin "güzel bir resim" olduğunu söylemiyorum. Hatalar, eksikler gırla. Ama şu var ki, anatomik hatalarda olduğu gibi, hepsi resmi oluşturdu gibi geliyor bana. Kimsenin beğeneceğini sanmıyorum, ama ben çok sevdim.

Galiba bana bir şeyler hissettirdiği için. Olabilir...

3 yorum:

Emir Bey dedi ki...

adamın yüzü bence mükemmel olmuş !

Adsız dedi ki...

ben de sevdim yahu.

operadaki fantom dedi ki...

Teşkür!