23 Ağustos 2009 Pazar

Tüm lemurlar ve kendini lemur hissedenler

1- Evet, grup arkadaşlarımı özledim. Müzik adına bir şeyler yapmaya çalışıyor olmayı özledim. Ama insanları çok özledim. Sadece Lemur'u değil, 7pf2p'yi de, Emir Bey'i de. Hasret içerisindeyim, niheh.

2- Gezegenler ve yıldızlar gösteriyor ki bu sene de yurttayım, ama bu sefer tanımadığım 3 kişiyle. Sakıncası yok, hayırlısı bakalım...

3- Yüksek lisans istiyorum da bakalım yüksek lisans beni istiyor mu?

4- Babamın, kendisiyle konuşurken, uyuduğu için ancak "hııı" diye onaylayan anneme cevabıdır:

"Bir kocanın söyledikleri diye bir kitap yazacağım ve bir takım bilirkişileri söylediklerimi doğru mu yanlış mı, onaylaması için çağıracağım. Çünkü eşim sadece hııı hmmm diye onaylıyor. Sonra söylediklerimin doğru ve önemli şeyler olduğu anlaşıldığında benimle röportaja gelecekler ve soracaklar: Bu yazdıklarınızla ilgili zevceniz ne düşünüyor?..."

Annem uyuduğu için bu monologun hiçbir kısmını hatırlamıyor.

5- Haftaya İzmir'deyim. Hem de 5 gün. Oha.

6- Ayrıca bir haftadır o kadar bir şey yapmıyorum ki, o kadar olur.

7- İnsanların hayatında All Starlar var. Şey gibi, yani bu insanlar aynı takımda oynamıyorlar, aynı arkadaş grubunda değiller mesela, ama kategorilerinde en iyiler. Arkadaş All Star yapsan, bu arkadaşlarının aynı grup içinde anlaşacakları kesin değil, ama işte hayal dünyası, belli kişileri aynı masada görmek istiyor insan.

8- Bugün şunu fark ettim bir kez daha, lise hazırlıkta manyaklar gibi Enigma dinliyordum ben. Tamam, iyi hoş da niye?

9- Burada dana kadar sivrisinekler var amca. Öyle ki elimle öldürmek istemiyorum, yıllar önce verilen ve hiç kullanılmayan Hedehödö Optik çantasıyla vuruyorum kafalarına kafalarına. Ölmüyorlar bir de şerefsizler.

10- Çeşme'den çok Çeşme'deki evi seviyor olabilirim. İzmir'den çok da İzmir'deki evi. Yani yaşadığım şehirlerden çok yaşadığım yerleri seviyor gibiyim. İstanbul'da ev olmadığı için orası klasman dışı, ama evleri seviyor olmam da yerleşim birimlerine haksızlık sayılmasın, seviyorum İzmir'i de, Çeşme'yi de. Hastasıyımg.

5 yorum:

October Swimmer dedi ki...

benim All starlarımın hepsi birbirini tanıyor mesela. Zaten bir şekilde ortak nokta sensen arkadaşların da iyi arkadaş oluyor. Ya da sanırım öyle, en azından bende böyle oluyor.

Emir Bey dedi ki...

Modaaaaa

deniz gencer dedi ki...

sayın october swimmer'a katılmamak elde değil. zaten şu muhabbetin dönmesi benim adıma kanıt niteliğinde.

tranquíl dedi ki...

böğeeaa olamaaaaaaaz sen Çeşme'de miydin günlerdir yoksa? yahu benim aklımdan geçmişti İzmir'e gittiğimde belki tanışırız, sorarım sana vaktin var mı diye falan aklımdan geçiyodu. Sonra vaktim olmadı İzmir'de, Çeşme'ye geçtim o yüzden ses etmemiştim. Alttaki sörf fotoğrafları Çeşme'de mi çekildi merak ettim. Neresi orası, Çeşme'nin neresi?

operadaki fantom dedi ki...

Erdem&Deniz: Çok fazla ortamdan çok fazla insanı tanıdığınız zaman hepsinin hepsini sevme garantisi yok. Allstar'dan kastım en iyi arkadaşlar değil, konuya göre all staslar. Misal birlikte çok eğlendiğin 10 kişiyi toplayıp bir şey yapsan o kadar eğlenemeyebilirsin, çünkü belki 10uyla da ayrı ayrı eğleniyorsundur, ama 10unun arasında bir uyum yoktur. Ahaha neyse.

Emir Bey: Moda yalan:)

Tranquil: Alaçatı oralar. Ben hep Çeşme'deydim, hatta bu cuma da çeşme'ye geri dönüyorum. Keşke haber verebileydin evladım...