8 Ağustos 2009 Cumartesi

Ayşegülnazcan bağda, bahçede...

Başlangıç notu: Üç saat uykudan sonra sabah kahvaltımı bir avuç antep fıstığıyla yaptım. Mutluyum, huzurluyum, ama şu fotoğraf iştah açmaktan başka işe yaramıyor, allahsız.

Perşembe günkü bağbozumu için Çarşamba gününden Tozak ailesinin bağ evine konuşlandık. Gerçi bozacağımız bağ Tozak ailesinin değil, Nilgün Tozak adlı dünya tatlısı hanımefendinin ve kardeşlerinin ortak bağıydı, ama biz yine de Tozak malikanesinde kalacaktık.

İlk aşama kasaların hazırlanmasıydı, kasalara gazete kağıtlarını ve kartonları yerleştirdik, aaa ne kolaymış deyip evimize döndük, oyalandık, başka bir eve muhteşem bir akşam yemeğine gittik, zeytinyağlılara doyduk, nostaljik anlar yaşadık.


İkinci gün ise bağ bozumu. Akşamüstü, hava sıcak, hızlı başladık, ama kimsenin "aaa ne kolay" diyecek hali yoktu bu sefer. Evet, gebermiştik. Ama sonunda 900 kilo üzüm topladık, ayıkladık, kasalara yerleştirdik ve yolladık:)




Ek olarak, tabii ki ben Meneviş'e güzel elbiselerini giydirdim, ve kendisinin fotoğraflarını çektim. Bilir misiniz bilmem, kendisi en sevdiğim arkadaşlarımdan ve modellerimdendir, hastasıyım.

O da benim fotoğraflarımı çekti tabii, ve bu da poz veremeyen Nilipek.


4 yorum:

Emir Bey dedi ki...

benim görsellerimi 54. sanat yılıma yetiştir emi

operadaki fantom dedi ki...

allahsız evde oturabildim mi bi işim olmadan, haftaya da oturabilecek miyim, bir sor bakalım...

acelesi var ise başka birine yaptırınız, çok çok ciddiyim bu hususta, ben sizin başka görsellerinizi yaparım artık kısmetse:)

cem uçan dedi ki...

üzümler nereye gönderildi? bana gelen bişi olmadı, haberiniz olsun.

Emir Bey dedi ki...

vay maşşallah iyi madem kendim yapayım bu sefer