9 Ekim 2008 Perşembe

Garip garip şeyler...

Okulların açılmasını bu fotoğrafla kutluyoruz....

Okullar tam anlamıyla başladı artık, yani bayram öncesi oluşan o "ya ne okulu, ne syllabus mu, hahayt, dur şu derse de girmeyeyim" havası yerini derslerde devamlılık göstermeye, gördüğümüz arkadaşlarımızla çay kahve içmeye, kantincilerle muhabbet etmeye bıraktı. Bu arada bir önceki cümle aslında oldukça gereksiz zira klip çekimi dışında ilk hafta hiç ders ekmedim. Kendime ceza olarak bir Freakazoid geyiğine burada göndermede bulunuyorum.

We are interrupting our show to give you this message:

Dunyacan has sunglasses. Now we can go back to our show.

Bu ultra karizmatik Dünyacan fotoğrafını ne yazık ki ultra karizmatik bir anda çekmedik. Konserimiz, halkla ilişkiler-bümed arasındaki bir anlaşmazlıktan ötürü iptal olmuştu, ama asıl sorun bu değildi. Alpcan'ın arabasının ön camını kırıp bagajını açmışlardı, bagajdaki gitar ve processor çalınmıştı. Ve, biz (gerçi ben 3 saat falan bekledim) 4 saat polis beklemiştik. Bu fotoğraf muhtemelen ikibuçukuncu saate denk geliyor.


Neyse bir şekilde neş'elendik, sanırım bir yerden sonra zeka seviyemiz düştüğünden, güldük, eğlendik. Sonunda geldi polisler, Dünyacan'la gittik, gözlerimiz açık, merakla parmak izi alınmasını izledik. Parmak izi setini nerede bulacağımızı merak ettik, sorduk, Eminönü'nde varmış, ama kanserojen maddeymiş, ayrıca önemli olan seti almak değil, o setin ve sıfatın size verilmesiymiş, bunu da öğrendik polis amcalardan. Sonra Alpcan ile Dünyacan ifade vermeye gittiler, Uluç Bey de sağolsun beni bir otobüs durağına bıraktı Taksim'e geçmem için. Not: Uluç'un resmini koymamamın nedeni bu sefer kendisini fotoğrafta güzel çıkaramamış olmamdır. Gayet eğlenceli fotoğraflar olmasına rağmen, yo dostum yo, ünüme gölge düşüremem.


Taksim'e gittim ben de Yora konseri münasebetiyle. Gerçi bu fotoğrafı koydum ama bu fotoğraftan önce Deniz Hanımlara uğradım, arkadaşlarına fal baktım, öyle geçtim konsere. Nihayet bir Yora konseri seyretmek nasip oldu bana da, pek mutlu mesut oldum gerçekten, üstelik bonus olarak Ars Longa da vardı ki ne güzel gruplarmış onlar öyle. Buna ek olarak 7pfnin kimi üyeleri (Cem, Hakan, Barış) de oradaydı, bu da mutluluk verici bir ayrıntıydı... Ama tabii gönül isterdi ki Dogzstar'da biraz daha ışık olsun, fotoğraflar daha güzel çıksın, sağlık oldu gerçi, aradan çıktı yine güzel bir şeyler...

İşte Yora böyle bir grup sayın seyirciler:


Bunun dışında, çeşitli derslere giriyor, çeşitli hocalardan laf yiyorum. Yalan, tek bir hocadan laf yiyorum. Nasıl çektim dikkatini onu da anlamadım, ama beni sınıfın sağ tarafına oturtan arkadaşım Derya'ya içimden küfrediyorum. Merak etme Derya, hocaya daha çok küfrediyorum...

Bugün de sabah Emir ve Görkem Beylerle simit-peynir-çay keyfi, çizim dersi, geçen sene olsa çok mutlu olacağım ama bu sene bir şey ifade etmeyen kimi durumlar ve Iya Waves konserinde groupielikle geçti. Şimdi de 7pf ile buluşmalar söz konusu...

Teey tey:)

1 yorum:

davulcüce dedi ki...

7pf diyerek soyutlanma çalışmaları gözden kaçmıyor... doğrusu 7pf2p olacak...
bir jüje