16 Temmuz 2008 Çarşamba

Ay lav kas, ay lav veri kas!


Adam dondu lan....
Dün, kas sahibi arkadaşım Ayhan ile buluştuk-yine Forum Bornova'da, zira benim anneme hediye bakmam gerekiyordu. Cümleyi kurduktan sonra kimi açıklamalar yapmam gerektiğini hissettim: hayır, Ayhan body falan yapmıyor, son derece yüzücü bir insan kendisi. O kadar yüzücü ki, 2,5 km yüzüyor, bana mısın demiyor. Geçen gün ilk defa yorulmuş hatta, inanamadım, böyle acaip bir insan işte. Tabii o kadar kas sahibi olunca insanın dengesi bozuluyor, ister istemez herkes pembeleşinceye kadar kızarırken, ona bir üşüme geliyor. Ya da sadece Roma sweatshirtünü göstermek istiyor da olabilir, o da bir ihtimal tabiy:)
 

 Sonuç olarak, evet, o sıcakta Forum Bornova'ya gittik ve zaten o sıcakta gidince Forum Bornova gezimizin amacı biraz saptı. Dükkanlara başta "dur belki anneme bi şey bulurum burdan" diye girerken, ilerleyen dakikalarda bu "abi dur, Zara serindir şimdi..."ye dönüştü. Sonunda D&R'da bulduk kendimizi, kendimizi bulmakla kalmadık, hediyemizi de bulduk. Görev tamamlanmıştı, artık milkşeykimizi içip çılgınca kendimizi oraya buraya atabilirdik. Ben, şahsen kendimi Alsancak taraflarına attım, Hanores de evine doğru bir atlayış yaptı, zira ders çalışması lazımmış kendisinin.

Metroda rastladığım Bodrum’lu insanları sağ salim Lozan’a bıraktıktan sonra, nerede olduklarını anlamadığım annem ve anneannemi buldum, nasıl yaptım ben de bilmiyorum. Öğrendim ki babamın İstanbul’a gitmesi gerekiyormuş, arabayla gideceği için oldukça huzursuz olsam da sesimi çıkarmadım, ne diyeyim. Ayrıca bu, annemin doğumgününü hanımlar suaresi olarak kutlayacağımız anlamına geliyordu, yani anneannem-annem-teyzem ve ben.


Anneannem başta bir bira içer gibi yapıp son dakikada vazgeçti, çarpar beni diyerek, pasta da kesmedik, onun yerine karpuz kesti annem, onu yedik. Fallar bakıldı, anneannem teyzemle, teyzem anneannemle dalga geçti (anneannem altı buçukta kalkıp yedide teyzemi uyandırıyormuş zira, ama allahtan teyzem öğlen uyuyormuş da kurtarıyormuş, anneannem de diyor ki öyle onlara kadar “fosfostimol” olur muymuş..:))

Fallarımız fallandıktan, bütün muhabbetler tamamlandıktan ve herkesin uykusu geldikten sonra uğurladık anneannemle teyzemi. Bu sabah anneannem "pazara gidicez" cümlesini öne sürerek yine yedide uyandırmış teyzemi, sabah anneme para bırakmaya yedi buçukta gelince dolayısıyla annem de uyanmış. Bir tek ben uyumuşum fosur fosur:) Bu uykunun şerefine sevgili yazımı sevgili köpeğimin bir resmiyle tamamlıyorum; karşınızda Bombyx hatun!:


Efendim canım?

Hiç yorum yok: