18 Temmuz 2009 Cumartesi

Lemur - Live at Taşoda vol.3


Unuttum zannettiniz, boşverdim zannettiniz, ama yo dostum yo, sadece yeterli hızda bir bağlantıya yeni ulaştım. Ve "Lemur'un konserindeki diğer şarkıları da dinlesek de hayatımız anlam kazansa" şeklinde debelendiğinizin farkındayım. İşbu yüzden, Yargı'nın da yolladığı Lemur fotoğraflarıyla süslenmiş son bir Lemur çılgınlığı sizleri bekliyor, kalan 3 şarkı da Lemurseverler ile buluşuyor.



=Yedi

Bu, neden bilmem, Deniz Hanımın en sevdiğim bestesi diyebilirim. Hani neşe, hüzün falan bir yana, bilmiyorum, güzel lan. Yani evet, zorlanıyoruz bazen, ama güzel.
Bunlar da sözleri:

Kayboldum dersin
Saklandın kör kuyuya dipsiz
Hep saklardın ceplerinde bir şeyler, gizlice...

Kayboldun, sessiz.
Gittin, üstelik
Unuttun cebindeki düşleri....

Bir yağmur üstüne doğan siyah beyaz kuşak
Renklerin nerede?

Bas çalarken dünyanın en suratsız, şarkı söylerken dünyanın en eblek insanı oluyorum. Niye lan? Ühü...

=Tatil

Şarkının müziği Deniz'e, sözleri bana ait. Hatun zaten direkt 'tatil' adıyla kaydetmiş ve yollamıştı şarkıyı. Aslen Lemur'un Çeşme'deki gruba isim bulma çabasını anlatıyor olabilir, olmayabilir de tabii. Ayrıca bunun sözlerini başındaki diyalogla beraber yazmak istiyorum:)

-Çıkar mızıkayı çıkar mızıkayı
-Çıkarttım!

Bu sıcak havada doluşmuşken arabaya
Hiçbir beklenti yok aklımızda
Bilincimiz açık, belki biraz fazla
Ya da tamamen kapalı, mutsuz oluruz yoksa

Herkeste bir kumsalın hayali, gidiyoruz acelemiz yok
Herkeste beraberliğin keyfi, gidiyoruz yavaşça

Bu sıcak havada doluşmuşken arabaya
Komik bir şarkı çalıyor radyoda
Söylüyoruz bir ağızdan-Daddaridda dadaridadda daradda
Susmamamız lazım, mutsuz oluruz yoksa

Çalarken poz veren adam Ergin. Adam sıkılıyor tabii arkada. Boş zamanlarında da ölçü başına ritm değiştiriyor. Çokacaip.

=Çokacaiplan

BU ŞARKININ SÖZLERİNİ ERGİN YAZDI. Evet, bunu her konserde tekrarlamak istiyorum, ama artık engelleniyorum. Ki şunu söylemem lazım, her şarkıda hepimizin katkısı var, ama hepimizin beste olarak eşit katkıda bulunduğu bir şarkı bu. Ergin sözlerini yazdıktan sonra ben vokallerini besteledim (ki ilk hali oldukça komik), Deniz bütün gitarlarını besteleyip düzenlemesini yaptı. O yüzden bu şarkıyı seviyorum. Bir de bu konserde ara ara kendimden geçmiş olsam da, bu şarkıyı söylemek baya eğlenceli, eheh.

Cümleler vardı kafasında
Sıkışan ikilemler arasında
Çözmek değil onun istediği
Tüm sorun kuralların belirsizliği

Sorular vardı haykırışında
Anlamsız boş bakışlarla
Farkına varıp gidemediği
Tüm sorun onun tepkisizliği



That's all folks. Konser bitti, daha doğru dürüst kayıtlarda görüşmek üzere:)

1 yorum:

Sel dedi ki...

ilk defa dinlemek aklıma geldi. bayıldım sanırım.