21 Aralık 2008 Pazar

StudioLive, sen haksızsın i*ne.

(...) Seni kınıyoruz ve sana laflar hazırladık.

Sadece bir kafanızda canlandırın, konseriniz var, biletixte linki çıkmış, herkese duyurmuşsunuz, afişler asılmış, hatta muhtemelen şu ana kadarki en kalabalık konseriniz olacak. Diğer grupları da dinleme heveslisisiniz kendi grubunuzda çalmanın yanısıra. Soundcheck güzel olsun diye erken erken heleloy heleloy efektiyle mekana gidiyorsunuz, ekipmanları da arabadan çıkarıp mekana götürüyorsunuz, sonuçta bir sorun yok, konser onda, rahat rahat hazırlanırsınız o zamana kadar...

Derken oradakiler sizi içeri almıyor mekanda tadilat var diye, ve hatta akşam konser olmadığını söylüyorlar. Tek kaşınızı kaldırıp içinizden "ulan?" diyorsunuz, organizatörü arıyorsunuz, organizatörün durumdan haberi yok, ama öğrenince de "nolacak, başka bir güne alalım sizi, olmadı ana sahnedeki grubun ana grubu olarak çıkın ama kısıtlı zamanınız var ve üçünüz birden çıkamazsınız" gibi bir şeyler mırıldanıyor, ama özür bile dilemiyor. Bu oldukça mantıksız geliyor ve kabul etmiyorsunuz, kabul etmeyince karşı taraftan tepki alıyorsunuz, siz tepki verince daha büyük tepki geliyor, karşı tepkiler çirkinleşiyor iyice ve tehdite dönüşüyor vs vs...

Herkesi arayıp konserin iptal olduğunu söylemek zorunda kalıyorsunuz...

Bunlar yaşanırken ben Yora'nın yanında değildim gerçi, ama bu, olayın gerzekliğini değiştirmiyor yahu. Hep farkındaydık Studio Live'daki dengesizliğin, ama hani, şu olaya bir kılıf da geçiremiyor insan.

Alakasız not: Yaşadığım en tuhaf gecelerden biriydi sanırım.

5 yorum:

alt + 168 dedi ki...

alenen o. çocukluğu bu be..

Emir Bey dedi ki...

ayrıntıları yüzyüze alalım
gerekirse stüdyo live ı imha ettireyim?

Adsız dedi ki...

bir de StudioLive civarında çok tinerci var.

operadaki fantom dedi ki...

sarunas: doğru dedin, sadece ben annelerini suçlayamıyorum..

emir: ben bi kamyon beyzbol sopalı zenci yolladım zaten mekana:)

adsız: bilemiyorum:)

leylak sarabi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.