15 Aralık 2008 Pazartesi

Artık ismi bilinen beste grubu

Evet, grubumuzun artık bir ismi var, bana bile inanılmaz geliyor. Aslında söz konusu isim Deniz'in ilk önerdiği isimdi, ama kelime anlamı gruba çok uymadığından kelli vazcaydıydık. Aklımıza gelen her kelimenin üstünden geçtikten sonra (her kelimeden kastım gerçekten de her kelime) bir yere varamamış, öyle kalmıştık.


Sonra baktık, yerinde inceledik, daha doğrusu ben inceledim, lemur adlı hayvan hakkaten de bizim grubu temsil edebilecek zeka seviyesinde, tatlı bir salaklık sahibi. Kimi diyaloglarda lemurun nasıl bir hayvan olduğunu tarif ederken bu durum onaylanınca, evet, Lemur mantıklı bir isim oldu bize. Ay lav devrik cümle, ay lav şairane paragraf. Buğulanmış camlardan seyrediyorum dünyayı. O yes.

Heh, peki şimdi olay ne? Ani gaza gelmeler sonucu Taşoda konserlerine çıkmaya karar verdik. 4 şarkımız hazır, 2 şarkıyı daha hazır hale getireceğiz Allah'ın izniylen. Gönül ister ki şarkıları ve şarkı sözlerini yayınlayayım burada, "ezberleyin gelin" diyeyim, ama her istediğimiz olmuyör, zira bir şarkı dışında kaydımız yok zaten.

Ama ezberlemeden de gelebilirsiniz, ki gelin bence. Lemur iyidir:)


Solda uykudan tarafımızdan uyandırıldığı için sinirli ve uykulu gözlerle bakan Ergin, ortada şarkının ritmini hatırlamaya çalışan Deniz, sağda ise "lan biri mi geldi" diye fotoğrafçıya dönen ben...

2 yorum:

alt + 168 dedi ki...

hayırlı olsun.

sempatik bi isim olmuş.

operadaki fantom dedi ki...

değil mi ama:)