20 Mayıs 2010 Perşembe

Mailgrubu olan insanlarız



pdrboun2005@yahoogroups.com a üye olan herkes, ya da başka bir deyişle bütün sınıf, asıl bölüm çayından bir hafta önce bir takım toplaşmalarda bulundu. Kızlı erkekli, tüm sınıf üyelerinin marifetlerini sergilediği gayriresmi çaya Görkem Bey leziz sosisli milföyleri, Nil İpek Hanım ise deneysel havuçlu keki ile katıldı. Söz konusu milföyler büyük şaşkınlık ve sükse yaratırken, havuçlu kekin de beğenilmesi üzerine Nil İpek Hülagü "Vallahi aslında portakallı yabacaktım, ama Şok'ta portakal kalmamış, baktım havuç vardı havuçlu yaptım" derken, sırf üşengeçliğinden ceviz bile koymadığını itiraf etti.

Şekil 1.a - Genç danışmanlarda milföy tüketimi

Şekil 1.b - Genç danışmanlarda genel tüketim..

Zaman zaman tepkilendiğim, zaman zaman sevgiyle dolduğum bölümüm ve mesleğim bir yana, 4 senedir içinde bulunduğum sınıf başka bir yana. Herkesle tek tek hayatımın geri kalanında da görüşeceğim, iletişimi koparmayacağım nasıl büyük bir yalan olur farkındayım, ama zamanla birlikte okuduğunuz her insana, hoşlanın ya da hoşlanmayın, belli bir anlam yüklüyorsunuz, ve çevrenizi saran sınıfın, sınıftaki tek tek her kişinin, aniden yok olması fikri, sona yaklaştıkça daha çok ortaya çıkıyor. Ve koyuyor, haliyle.

Daha bir ay var, hemen hemen. Final dönemini saymazsak bir hafta aslında, mezuniyeti sayarsak bir buçuk ay. Hesaplamalar değişebilir, ama son ders çarşamba günü beşte bitecek, biz de hiçbir şey olmamış gibi, farkında olmadan dağılacağız. Hatta belki zamanla da çok aklımıza gelmeyecek, bilmiyorum. Ama şu anda bunun farkına varmak biraz üzüyor beni.


Biraz da mutlu ediyor aslında, sonuçta buna üzülüyor olmak, 4 yıl beraber okumanın anlamından geçiyor, ve eğer üzülmeseydim, bu daha can sıkıcı bir durum olurdu. Tanıma fırsatı bulduğum herkesi tanıdığım ve sevdiğim için mutluyum. Bu 4 yılı anlamlı kılan birçok şeyden biri sonuçta, sınıf.

Çok mu duygusal oldum aniden? Hereloy höroloy. Çok daha sıkıldığım, çok daha dert ettiğim gerekli gereksiz şeyler arasında bunu unutuvermişim, üzerine düşününce anladım. Diyorum ya, bir şekilde okulun bittiğini muhtemelen fark etmeyeceğiz bile, ve 40 kişilik bir bütünlük aniden evrenin derinliklerine doğru dağılacak, ne garip.
Bu insanlar da en bir güzeller (bananas unrelated)

Hiç yorum yok: