14 Mayıs 2010 Cuma

Laboratuvar B, 8 nolu bilgisayar, 23 nolu dolap

  • "TOEFL'a Girmek" adlı kitabımda metropol insanının yalnızlığını anlattım, genç yazarlara bir ışık olmak istedim... Ya da sadece Toefl'a girmiş olabilirim.
  • Evet evet, yine bir maddeli yazı, ama tek nedeni elimde fotoğraf olmaması. Zira geldikten sonra makinayı çantasından bile çıkaramamış, pillerini bile şarj edememiş idim. Kısmet bugüneymiş, evet, makina çantasından çıkıyor, macera başlıyor...
  • ... diyorum da aslında üşenmeye çok meyilliyim.
  • Lemur resmen üşenmedi, resmen konser verdi, hakkaten şaşıyorum. Üstelik söz konusu konserde 4 eski, 3 yeni şarkı vardı, düşünün o kadar ekstrem bir durum. Tabii "7 şarkıyı da çalalım ya nolur çalalım" kafasıyla soundcheck almamış, şarkı aralarında konuşmamış olmamız pek hoştu, nitekim soundchecksizlik ruhumuza yansıdı ve sahneden dünyanın en mutsuz, kendi grubundan en tiksinmiş insanları olarak indik. Ama dediler ki iyiymişiz, biz de iyi dedik, sırıttık. Sonra yine kayıt mayıt dedik de, hayırlısı tabii...
  • Çok çirkin insanlar olduk, ama çok eğleniyoruz, onu nabıcaz?
  • Lemur demişken, Lemur'un bir ara güney çimleri gitarla ve çaylarla, kurabiyelerle işgal edeceğini biliyor muydunuz? Evet evet, beklediğiniz gün geldi (ha?).
  • Sanırım evi toplamayacaksam dağıtmamayı da öğrenmeliyim, evet...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

gerilla konser fikrimi çalmayın

operadaki fantom dedi ki...

emir bey konserimizden önce vardı fikri lemur konserimizin, hıh.