6 Nisan 2009 Pazartesi

Yine Sirkeci hep Sirkeci


Demiştim ya, zamanın durduğu dükkan gördük diye. İşte burası orası, bu amca da zamanı durdurmasa da yavaşlatan amca. Ve ben bugün 3 kere girdim dükkana, sonuncusunda bir 20 dakika oturdum bile, düşünün artık. Oturunca kitleniyorsunuz zaten, siz de zamanla birlikte katılaşıyorsunuz . Bu iyi mi kötü mü bilemedim, ama gözlüğüm güzel olmuş, ellerine sağlık:) (Not: Tam anlamadım, ama adam 51'den beri oradaymış sanırım, aynı dükkandaymış. Tarihte bir belirsizlik olabilir, tekrar ettirmeye utandım.)

Ayrıca makineyi alır almaz çektiğim ilk modellerimden olan Görkem'i hazır yakalamışken yine kitledim. Uzun zamandır kimseyi bu kadar rahat kitleyemiyordum fotoğraf konusunda, iyi oldu, rahatladım ben de. Gerçi Görkem'i de çok kitleyemedim, vicdanım el vermedi, yine de kendisine teşekkür ediyorum buradan hem modelliği, hem de Sirkeci macerasına da eşlik ettiği için.

Bir de dişi insanlarda ayakkabı almak ile mutluluk ilişkisi araştırılıyor değil mi? Araştırılmıyorsa da ben araştıracağım sanırım. Evet.

6 yorum:

sarunas jasikevicius dedi ki...

kaç makinen var?

operadaki fantom dedi ki...

ne alaka ki?
canon dahil 4 şu an.

Emir Bey dedi ki...

görkemin bu sektörde başarılarının devamını diliyorum çok afilli çıkmış

ner dedi ki...

dişi insan ne lan?

tranquíl dedi ki...

çok acayiptir bugün uzun uzun, bildiğin ayakkabı sitesi gezdim. yahu çok güzeller, birilerine alıp böyle her istediğimde giydirip gezdiresim geliyo gözümün önünde böyle ya. bazen erkeğe niye birşey yakışmıyo diye çok içerliyorum, bildiğin gibi değil. sonra dışarıya bişeyler almaya çıktım, tuttum bi vitrinde de elbiseler vardı 10 dakika da onlara baktım. lan çok güzeller ya... kadınlar güzel ya.

operadaki fantom dedi ki...

emir bey: afilli bir insandır kendisi. ama kendisine söylediğimde "neden emir bey bana emre aydın sıfatları yakıştırıyor" diye sitemlerini iletti. ama ben diyorum, sesi güzel olsa raksıtar potansiyeli var adamda aslında, ehah:)

ner: kadın. ukala bilim insanı seni. limbik.

tranquil: ya ben de bazen üzülüyorum bu konuda erkeklere, yani bizim bu kadar çok seçeneğimiz var sizin niye yok diye. gerçi ben yine erkek kazaklarına, tişörtlerine yamanıyorum, yapmadığım şey değil, ama olsun. orada da baktık bulamadık erkek ayakkabısı güzel.