8 Şubat 2009 Pazar

Immigrant Song

  • İstanbul'a gittim geldim, uçağa binerken kulağımda Immigrant Song çalmaktaydı, kapattım sonra ipodu ama sanırım önümde oturan insanlar biraz rahatsız oldular şarkıyı mırıldanmaya devam ettiğimden kelli.
  • Emir Bey gördüm bir adet, hatta sevgili dostları Merve Hanım ile de tanıştım nihayet, pek mutlu oldum. Emre Bey'le de tanıştım. Hatta yolda Selçuk ve Civan'a rastladım. Konsere Remzi geldi, Fatih geldi, Özgün geldi. Dönüşte de Otcan ile aynı uçakla döndük; yani aslında minimum zamanda maksimum insan gördüm gibi bir şey. Maksimum demeyeyim, optimum diyeyim. Optimum güzel bir kelime.

  • Konser verdik, güzel oldu konser. Oturarak seyreden bir kitlemiz var idi, ilginç idi. Ayrıca grubumuzu çok seviyorum yahu. Baya baya seviyorum yani.
  • Çilekeş'in klibi çıktı, ekranlarda döneyor. Myspace'inden seyrediniz, seyrettiriniz.
  • Uçaklar rötar yapmasın kampanyası. O değil de, yağmur ne güzel yağıyor...
  • Üç kişiden oluşan Hülagü çekirdek ailesine Reyhan Karaca'nın Sevdik Sevdalandık adlı şarkısını yollar gibiyim... [(...)neden koşarsın hala boş hayallerde/anladım bir şey eksik/bulamadım nerede/sorma hiç bir şey sorma (...)]


  • Roll dergisinde 7pf2p röportajı çıktı. Yüxexes'te de REM konserinde çektiğim fotoğraf çıktı. Sanırım egom birazdan patlayacak.
  • İstanbul'da olmuyor bu, İzmir'de her yattığımda abuk sabuk şeyler düşünmeye başlıyorum, melodiler falan yazıyorum kafamda, garip garip fikirler geliyor aklıma ve sabah hepsini unutuyorum. Erken yatıp da sabah uyanamamam bu yüzden işte. Sanırım daha ince bir yastık lazım bana, direkt uyuyabilirim böylece.
  • Çizecek çok şey birikti.
  • Ispanak çook güzel bir şey. İstanbul'a giderken yiyemedim, içimde kaldı, şimdi nihayet yiyorum.
  • 3. analog makinem bir Smena olacak. Tamirde, bir hafta sonra alıyorum inşallah, yihu.
  • Bakıyorum da aslında yaptığım hiçbir şeyi über yapmıyorum, ama idare edecek kadar. Mutluyum sanırım. Bir kaç gün sonra bir iki hayal kırıklığı yaşar normale dönerim. Ehühüh.
  • Kalınız sağlıcaklan.

9 yorum:

alt + 168 dedi ki...

güzel bir yqazı olmuş bu.

3. analog makine neden anlayamadım, egoyu da sal gitsin ehehe

davulcüce dedi ki...

pilili izmir'e mi yerleşsek diyorum!
kime diyorum!

Adsız dedi ki...

oturma eylemi yapıyorum.

bundan sonra yorumlarına gelip anlamsız manasız oturucam.

eylemimi sonlandırmak icin yapman gereken sey 5 tık ötende.

cilekesin klibi görsel anlamda güzel ama sarki basarisiz bence.

operadaki fantom dedi ki...

sarunas: ahah sağol. analog makina olayına baştan koleksiyon mantığıyla başlamıştım aynen devam ediyorum. egoyu da bilemedim:)

davucuce: geliniz yerleşiniz! geliniz! izmir! geliniz buraya!

adsız kardeşim: aferin sana. otur kal:)

Adsız dedi ki...

ben de diğer adsız arkadaşa protesto için oturuyorum!

operadaki fantom dedi ki...

ohoo, oturmaya mı geldik...

Emir Bey dedi ki...

emre beyciğim çok üzüldü o bahsettiği şarkıyı dinleyemediği için artık onu kırmaz bir ferrara ya gider çalarsınız =)

Adsız dedi ki...

sen ne kadder datlı bi insansın, özledm!

operadaki fantom dedi ki...

emir böy: gider çalarız elbet, çekinmeyiz bence:)

sena: muah!