10 Ocak 2009 Cumartesi

"Mojo Pin" versus "Got My Mojo Workin' "

Ani bir gaza gelmeyle perşembe günü akşam saatlerinde yerleşmiş olduğum Ece'nin evinden bu sabah çıktım. 1 hafta sınavı/ödevi olmayan bir insanın, özellikle de adı Nil İpek Hülagü ise, zibidilik peşinde koşması ve ders adına doğru dürüst hiçbir şey yapamaması normaldi aslen. Dolayısıyla Ece'nin de sınavı biter bitmez fotoğraf çekmek ve kurşun dökmek üzere Ece'ye, yani çoook uzaklara, yani yurdun karşı apartmanına taşınıldı.


İşin komik yanı, hayır, ne fotoğraf çektik doğru dürüst, ne de kurşun döktük. Paso yemek yaptık; sebze sote ve tavuklu makarna olsun, kıymalı kabak güveç olsun ve son olarak çikolatalı sufle olsun... Ek olarak Ece'nin müzik sistemini kurduk, muhteşem bir menejer olarak açılışın Yora'nın demosuyla yapılmasını sağladım, ne mutlu bana. Sonra ben Ece'ye onun sevmeyeceği müziklerden bir CD çektim, o da bana bol bol elektronik müzik dinletti:).






Ara ara, yemek yapmaya heves ettiğimiz gibi, ders çalışmaya da heves ettik, ancak bir yere varamadık... Benim kafam dağınıktı, Ece kendini bilgisayarda video izlemeye vermişti, ben Remzi'yle ortaya çıkmış olan Nazi Subayı Anne kimliğime dönüp Ece'yi dersine döndürdüm, ama kendime hayrım yoktu...


Sonuç olarak, az fotoğraflı, bol yemekli, huzur ve tembellik dolu şu iki gün için Ece'ye teşekkürü bir borç biliyorum.

Ayrıca çok yakında sinemalarda: Ödevin Dönüşü.
"Muhteşem bir sabahlama öyküsü, müthiş bir gerilim.." -Orlando Bloom
"*****" - Migros Tribünü

5 yorum:

Ece** dedi ki...

*ahh nil üü pekim istediğin zaman gel! çok gel hep gel!
* ayrıca neden "geleceğimize dair" kurduğumuz hayallerden bahsedip insanların psikolojisini bozmadın?!
* ayrıca mobynin cdsini sadece elektronik müzik şeklinde tanımlayamazsın, bunu yapamazsın, yani yapmamalısın! bu arada ben senin cd'yi çok sevdim, hep dinliyorum.
* ayrıca bi menajerle takıldığıma göre artık ben de bir menajer olabilir miydim?

operadaki fantom dedi ki...

*dur... o eve yavaş yavaş yerleşicem ben. sonunda parkelerden kazıyarak çıkarıp atacaksın beni.
*toplum buna hazır değil:)
*lan orada mobye bok atmıyorum ben:)
*olar...

. dedi ki...

en sondaki film tanıtım benzetmesini hep sevmişimdir, yapmışımdır da, pek kabul gör-memişimdir. (bilerek ordan kestim)

güzel bir sayfa tasarımınız da var. bir yabancı olarak yorum bırakayım dedim. başarılar
korcan

Adsız dedi ki...

ödevsiz nil ipek hülagü? çıkartamadım?

operadaki fantom dedi ki...

.: teşekkürler çok, biz buralarda yabancıları severiz:)

adsız: vallahi bitti:)