16 Ocak 2013 Çarşamba

B12

Nasıl oldu da unuttum, geçen hafta cuma günü, şöyle güzel bir olay vuku buldu:



7pf2p'nin her konseri hoş, her konseri dertlere devadır benim için. Bunu hasta hasta gelen, sahnede ilaçlarla ayakta duran Ceren'e de söyledim sanırım. Ve sanırım o da onayladı, ama bu fuzuli bir diyalog olabilir, benim uyduruyor olmam mümkün.

Wish You Were Here'da ise Yekta Kopan'ı ağırladık sahnede, bence çok güzel oldu, çok da iyi oldu.

Bugün de şöyle bir olay var misal:


Mispis'ten çok bahsettim, ama Nihil Piraye'den hiç bahsetmedim sanırım. İnsanlar hemen hemen aynı insanlar, sadece normalde davulu çalan Berk, mikrofona geçiyor, bir de gruba birkaç BALlı daha ekleniyor. Kuzenlik, yeğenlik hissiyatı hiçbir zaman değişmiyor, zira ben zaten bu güzel insanları lisede de severdim.
Bas gitaristleri Çağlar ölümüne yoğun olduğu için bana sordular çalar mısın diye. Ben de ogey dedim. Bakalım neler olacak ki...


Hiç yorum yok: