22 Eylül 2011 Perşembe

Lamba önemli

Zira insan, ancak odanın sahip olduğundan farklı bir ışık kaynağına sahip olduğunda odanın gerçekten kendine ait olduğunu hissedebiliyor. Ya da belki bu benim için geçerli, bilmiyorum. Ortamı "daha az ışıklandırma" da kendi alanına dair bir çeşit özgürlük.

İşte bu nedenle bugün gidip kendime lamba aldım, ışıkları kapattım. Artık dünyanın en mutlu insanıyım, ama bunun bir nedeni daha var...

 Bu birayı ben etiketindeki illüstrasyon için aldım, ama kendisi aynı zamanda pek lezzetli ve ödüllü bir bira olmakta. Daha evim barkım yokken içindekini içip şişeyi "işe yarar ki bu" diye sakladım, odama getirdim.

Bugün de gittim pilli yılbaşı ışıkları aldım, şişenin içine tıktım. Artık gerçekten dünyanın en mutlu insanıyım...


1 yorum:

k dedi ki...

brudge zot iyidir.

:)