8 Temmuz 2011 Cuma

Kemanlar caldii

•O kadar çirkin bir insanın ki resmen oditoryumun en arkasında oturup sempozyum esnasında blog yazıyorum. İçimdeki blog aşkı, yahut bugün ilgimi çeken sadece tek konuşma olmasının verdigi sıkıntı oldukça güçlü, minik iPod ekranında blog yazabilmek için uygulama bile indirdim...

•Psikoloji kongresi dediğimiz aslında adeta bir Rock'n Coke, adeta bir One Love... Ünlü ve herkesin izlemeye geldigi "celebrity" profesörler var misal headliner olarak. Sözlü sunularda ya da sempozyumlarda kesfedebileceginiz "indie" araştırmacılar var. "indie" kategorisindeyken kesfedilip ödül almış, böylece "celebrity" olmuş genc "headliner"lar var. Bira kuyruğu yok belki ama sağlam bir kahve kuyruğu var...

•Bu noktadan bakınca Zimbardo, samimiyetsizliği ve hayran kitlesiyle tam bir U2 oluyor. Birkaç adet az popüler ama saygı duyulan 70ler ve 90lar grubu var. Emily Holmes tam bir Arctic Monkeys, ödül alıp ünlü oldu, konuşmasından adamlar taştı.. İndie arastimacilara ve ulkelerine gelirsek Hollanda fazlasıyla kafa açıyor, Portekiz daha naif bir tarza sahip, Hırvatistan ve Macaristan farklı araştırma teknikleriyle, Fransa ise eleştirel bakış acısıyla göz dolduruyor.

•Ve burada öğle yemeği verilmediği gibi öğle arası da verilmiyor...

•Tabii 4 gününüzü kongrede gecirdikten sonra kafa bir gidip geliyor, ne bu sekilde etki eder bilmiyorum ama, algıları fazla açık, çok hareketli, her seye gülen, çekilmez bir insan oluyorsunuz.

•İsbu çekilmezlik hissiyle Lemur kardeslerimin içini fazlasıyla baydım dün, seyircileri ne kadar baydım Allah bilir...

•O değil de dün konsere degisim ogrencilerinden olusan kalabalık bir kitle geldi, birkac sarki bağıra çağıra dans ettikten sonra gitti (Bağıra çağıra dans etmek derken en yavaş şarkılarda ziplamaktan bahsediyorum). Gençlerle bir bağ kuralım, yurtdışına açılalım diye agzimdan bir "hellöv evrivönn" çıktı (bkz. İngiliz aksani) lakin gencler yemedi, ben de devam etmedim.

•Günahlarını almayalım, onlere doğru duran ve dikkatle dinleyen bir onaylayan siyahi grubu vardı. Nigga diyemiyorum ayıp olur, ırkçı olur.

•Emir Bey ile çok acayip isler pesinde koştuk biz yine...

•Çarşamba gunü konseri izleyen genc yaşlı her hanimkiz Jamie Cullum'a ruhunu teslim etti sevgili okuyucu. Erkekler bile etti sanırım. Tüm bunlardan bağımsız olarak, sanırım seyrettiklerim arasinda seyirciyi en çok güldüren müzisyen olabilir.

1 yorum:

Emir Bey dedi ki...

acayip işler is now online in my blog and also in emirbey's facebook page =P check it out