27 Ekim 2010 Çarşamba

"Tavşan bana baksana, tiki tiki yapsana..."


  • Evet evet, azyazar bir insanım. Bu konuya açıklama olarak "çalışmanın hayatımıza getirileri, hayatımızdan götürüleri" konulu neş'e dolu bir makale yazabilirdim, ama araya bir de "elektrik kesintileri ve modemlerin pille çalışmaması" başlığı girdi.
  • Bu arada 7pf2p konserini de bahane edip İstanbul'a gittik. İstanbul'a gitmiş olmayı bahane edip Emir Bey ile ev konserlerine devam ettik. Bütün bunların bahanesiyle bol bol insan gördük. Bahaneleri seviyoruz, konserleri seviyoruz, insanları seviyoruz. Ve hatta çiçekler, ve hatta böcekler... 5 Kasım gelse, ben de yine İstanbul'a gelsem.

  • Yine de itiraf etmeliyim, 4 yıl boyunca İstanbul'da yaşamaya ne kadar alışmış olursam olayım, İzmir'de geçirilen vakitten sonra İstanbul afallatıyor. Neyse ki şanslıyım, yanımda eblemelerimi anlayıp hoşgören bir takım güzel insanlar var.
  • Çocukları seviyorum. Onlarla konuşmayı seviyorum. Onlar gibi düşünmeyi seviyorum. Onları anlamaya çalışmayı seviyorum. Hatta gönül ister ki herkes çocuğa dönüşsün, en büyük mutluluğumuz da birinin kafamızdan aşağı krepon kağıtları sallaması olsun.
  • Dipnot: Tüm sevgime rağmen, aşağıda işimin konusunun ufak bir açıklamasını bulacaksınız:

2 yorum:

Emir Bey dedi ki...

gönül ister herkes siyah beyaz netliğinde olsun, 5 kasım civarı kaç gün geliyorsun söyle de konser patlatalım =) ahahah

bu arada aşağıya girmem için harf olarak "dingl" harfleri çıktı kalbim kırıldı

operadaki fantom dedi ki...

4 kasım gelişim, 7 kasım gidişim. 5 kasım öğlen lemur provası, akşam 7pf2p konseri var. 6 kasımda ise altıya kadar lemur kayıtlarda.

hem sen benim konser üstüne konser ayarlamamış mıydın yanlış mı hatırlıyorum hı?!!:)