4 Şubat 2010 Perşembe

Gremefon.


P!nk - Glitter in the Air (Live Grammy Awards 2010)
Yükleyen wonderful-life1989. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

Bu bir. Tesadüfen denk gelmiş olduğum Grammy ödüllerini canlı olmasa da inatla sonuna kadar izledim. Evet evet, yaptım. Ama açtığımda Pink Hanımkızımızın şu performansı vardı, ve ulan, bu performanstan sonra diğerleri bir tat verdi mi? Vermedi. Hepsini yüzümde meeeh ifadesi, içimden küfrederek izledim. Ayrıca, Taylor, bunu okuyosan gerzeksin, sesin de kötü.

Edit: Bok attığım bütün performanslara sonradan izlediğim Lady Gaga performansı dahil (o ne be?), Beyoncé performansı dahil değil-ki o bile Pink'in gösterisinin zerafetine pek yaklaşmıyor-bence.

Performanslara ne kadar sıkıntıyla bakarsam bakayım, Dave Matthews Band yine yüzümü güldürdü yahu, güldürmedi değil. Şarkı über değil, kemancı dünyanın zerafetten en uzak kemancısı, ama o yaylılar mesela ben yürürken sokağa da o şekilde girseler, benim yine yüzüm güler, yine çiçekler, yine böcekler. Kampanya başlatıp İstiklal caddesine mutat aralıklarla yaylı sokulmasını sağlayabilirim. Mutat böyle mi yazılıyor, onu bilmiyorum ama...

Buyrunuz, bu da Dave Matthews performansı:

1 yorum:

libérateur dedi ki...

havada dönerken şarkı soyluyo lan. o pozisyondan durmak icin kac litre icmek lazım degil ki sarkı soylemek icin...
ohaa
paylastıgın icin naz sana cok tesekkur ederim. artık rahat uyuyabilirim...