1 Kasım 2009 Pazar

Sınav falan derken...

Kütüphaneye gittim, uykum geldi ve çıktım, geri döndüm. Havaya küfrettim-ki soğuk hava sevmeme rağmen. Ders notlarını da okudum aslında, okumadım değil, ama ne kadarı kafamda kaldı tartışılır. Bunu yazdıktan sonra tekrar deneyeceğim dersi.

O değil ama konu. Diyordum ya çizim yapmak istiyorum diye. YABDIM YABDIM YABDIM DİYE BAĞIRIRDI...


Bu sefer sadece suluboya kullandım, mürekkeplemedim. Ayrıca, evet, resimde yine orantısızlıklar ve dikkatsizlikler mevcut, ama görmezden gelin. Önemli olan güzel olması olmaması değil şu an, bir şeyler yapmış olmam.

Alın size bir de bonus, aynı defterden yazın yaptığım bir şey. Adeta bir Poe:

1 yorum:

görkem dedi ki...

gitgide trt 2'leşirken, içindeki nil ipek'i de poe'ya "nabers?" çeken kuzgunla koruyorsun..
o değil de; güldüm ben buna. gülerken öksürük tuttu. canım acıdı.. güzel olmuş baya.