26 Mayıs 2009 Salı

Suil a Ruin

  • Görkem'in cd çantasını karıştırırken 'etnik' yazan cdde Lord of the Dance bulmak ne büyük bir nostaljidir yareppim. Pazar sabahı ilk şarkıdaki çan sesleriyle uyanmak kadar nostaljik olmadı tabii, sadece oturdum dinledim ama olsun. Hatta şimdi hazır yeni kalktım, açayım da nostaljime nostalji katayım.
Kolbastı? Michael, naptın evladım?

  • Birkaç seferdir dünyanın en üşengeç bloglarını yazdığımın farkındayım. Onun da nedeni pek bir şey yapmıyor olmam olsa gerek diyeceğim, ama yalan olacak zira odada durmuyorum. Yazacak bir şey mi bulamıyorum ki, bak o mümkün.
  • 7pf2p konserinden sonra bir de Popcore'u izlemeye gittim ya, Allah sonumu hayır etsin. Hayır etmek?
  • Dün uzun zamandan sonra ilk defa doğru dürüst oturup çizim yaptım. Spoiler vereyim mi? Yo dostum yo, vermeyeceğim. Hihiho...
  • 80ler soundundan ölesiye tiksinirken neden Rush sever bir insanım? Dayak istiyorum.
  • Bugün Yıldız Teknik'te Yora konseri var! Geliniz geldiriniz!
  • Havanın duygularından emin olmasını, ve soğuk olmak istiyorsa soğuk, sıcak olmak istiyorsa sıcak olmasını istiyorum. Bu ne yahu? Mayıs bitiyor, sen hala acaip hallerdesin..
  • Bölümümü çok seviyorum lan. Güzelliğe bak. Yarın ödev teslimim var, pazartesi bir final, sonra çarşamba bir final, sonra da iki ödev teslimi. Holeley holeley efektiyle dans ederek geçireceğim sanırım önümüzdeki iki haftalık final dönemini.
  • Son olarak: 3 haftadır mantıksız bir şekilde her şeye sinirlenmem, genelde de nemrut bir insan olmamdan kelli size de gerçek hayatta rastladığımda surat yaptıysam özür dilerim. Her suratsızlığımdan yahut sinirlenmemden sonra vicdan azabından ölüyorum, bilesiniz. Nedenini gerçekten bilmiyorum, yani nelere sinirlendiğimi tabii ki biliyorum, ama neden bu kadar sinirlendiğimi bilmiyorum.Ha, gerçi genelde sinirlendiğim konulara sinirlenmeye devam ediyorum, ama konu o değil, konu başka. Şımarığım ve kendimi haksız da görmüyorum hatta, ama haklı olmanın sinirlenmeyi gerektirmediğini de biliyorum.
  • Su içmem lazım, çok su içmem lazım.

1 yorum:

Emir Bey dedi ki...

bitiriş baya iyi =)