20 Ekim 2013 Pazar

Bir cumartesi sabahı

Ulan blogum açılınca şarkı çalmaya başlayan, müziğin nereden geldiğini anlayamadığınız sitelere dönüşmüş, neden haber vermiyorsunuz? Hep Groovypedia'nın hatalı embed kodları. Sana uçurumlar, bana sevdanın yolları.

Henüz havanın soğumasına çok varken soundcloud üzerinden benimle iletişime geçmişti Uğur Irk. Kendisi Burgazlı bir rapçi, gayet genç, gayet yetenekli, fazlasıyla gelecek vaat ediyor. Ama ben ilk mesaj geldiğinde böyle mi düşündüm? Hayır, malım çünkü. Sandım ki genco kendi çapında bir şeyler yapıyor, sandım ki tarzlarımızı birleştirmemiz çok zor.



Sonra kendisi bana bazı demolarını gönderdi, vay arkadaş, dedim, gençler neler yapıyor. Bir süre karşılıklı yazıştıktan sonra iş uygulamaya geldi, bana birlikte söylememiz için kaydettiği şarkıyı yolladı, ben de üzerine vokalleri kaydettim, ve böylece şehirlerarası kaydımız gerçekleşmiş oldu.



Bulaşım iyidir, tanışım iyidir. Keşfetmek, öğrenmek çok daha iyidir. Ben hem Uğur Irk'ı tanıdığım, hem de vesileyle Burgaz'daki rap müziği dinlediğime, bu varlığı öğrendiğim için mutluyum.

Hiç yorum yok: