4 Nisan 2010 Pazar

Sangria

  • "Can you feel it, now that spring has come?"
  • Havalar ne güzel oldu aniden. Bugün atmosfer fazla mavi, çimler fazla yeşildi mesela. Ya bahar geldi diye renk ayarlarıyla oynadılar ya da beynime wirelesstan fotoşop yükledim fark etmeden, kafasına göre kontrast, renk doygunluğu, beyaz ayarı falan, resmen oynuyor.
  • Sayın Şakarer'in doğumgününü kutladık cumartesi günü, çılgınlar gibi dans eyledik, zıpladık. Gerçi biz birkaç gün önceden de bir kutlama yapmıştık kendisine, tamamen hediye verme amaçlı, yoksa Şakarer Hanım'ın doğumgününü önemsediğimizden değil. O değil de aşağıda kendisine yaptığımız hediyeyi göreceksiniz-ki sanırım artık doğumgünlerini sırf hediye hazırlama sürecinden dolayı sevmeye başladım. Dipnot: Doğumgünün tekrar kutlu olsun len! (on kere kutlayan insan imajını tam şu anda çizdım).

Modellik yapan Görkem'e teşekkürü bir borç biliriz...

  • İnsanları rahatsız/tedirgin etmeyeyim diye fotoğraflarını çekmeyen yahut karşılarında çizim yapamayan bir insana dönüştüm, bunu birkaç eski moleskine çiziminin renklendirmesiyle kutlayalım bence.

  • Tabii siz okurken farkında değilsiniz, aslında çılgınca dersten kaçıyorum şu an. Hazır kaçıyorken bakın ne buldum, resmen nostalji. Hani nostaljiyi bırakınız, tıfıl halimle izlediğimden Arzum Onan ve Mehmet Aslantuğ dışında hiç kimseyi hatırlamaz bir insanım, ama herkes de oynuyormuş bu dizide yahu.



Hiç yorum yok: