5 Aralık 2022 Pazartesi

Pitohui provası ve denemelere devam

Pitohui'nin ODTÜ Alternatif Müzik Günleri'nde konseri vardı ve ben konsere gidemesem de grubun prova fotoğraflarını çekmeye çok hevesliydim.





Yine prova fotoğrafı çekmek bahanesiyle ekipman denediğim bir gün oldu, katkıda bulunan herkese çok teşekkürler. Bu üsttekiler yine Fujifilm Av160, alta da bu makinayla denemelerimden favorilerimi ekleyeceğim. Çünkü amacımız bilgilendirmek, ilimlendirmek, balık yemek değil balık tutmak, balık pişirmek, balık ikram etmek. Kimi niye bilgilendiriyorum ve bilgilendirmek haddim mi bilmiyorum, ama işte bu makinadan böyle fotoğraflar çıkıyor.







Bu iki seriyi özellikle sevdim, çünkü bende yarattığı hissiyat biraz buna yakın bu müziğin. Hiç dinlememiş birine nasıl tarif edebilirim, doğru kelimeleri bulmak zor. Ama postun başlangıcına bandcamp linki ekledimdi, oradan ve diğer her yerden dinlenebilir.  Çok güzel müzik.

Bir de bu provası yapılan konser aslında uzun zamandır konser verememek, konser vermenin masrafları, şehir dışında çalabilmek, mekanlar, mekan bulamamak gibi bir sürü tartışma alanına, biraz da umutsuzluğa açılıyor. 

Konsere gidemedim, ama çok güzel geçmiş, öyle anlattılar. 





Hiç yorum yok: