4 Aralık 2022 Pazar

Nilpeyn'den denemeler ya da Nil'Pain yeni albümüyle ses getirmedi

Selam ey blogcan.

Ben bu bir süre denemem için ödünç verilen makinanın sıfırını stokta görünce dayanamayıp aldım. İki tane de adaptör aldım; biri eos lenslerimi, diğeri de M42 lenslerimi kullanmak için. Sigma Eos 10-20'yi deneyebildim Pitohui provalarında, ama henüz M42 lenslerimi kullanmayı denemedim-sanırım bugün deneyeceğim onu da.

Fotoğraf çekmenin beynimin hangi pencerelerini açtığını ve kafamın içini nasıl havalandırdığını unutmuşum. Çocuk gibiyim aldığımdan beri, herkesin her yerde türlü türlü fotoğrafını çekmek istiyorum. Başka yetiştirmemiz gereken işler olmasa (bir belgesel müziği ve biraz da albürt) fotoğraf çeke çeke uzun uzun yürümek istiyorum. Yeni oyuncak hevesi mi eski dost hevesi mi, onu zaman gösterecek sanırım.

Kompakt fujiyi aldığım, aynasız fujiyi de henüz geri vermediğim gece Can Levi geldi eve, vesileyle hem makinaları bendeki Nevo ışığı da denemiş olduk.

Fujifilm AV160 + Nevo + Işık kıran gözlük:





Fujifilm X-E4 + Nevo + Işık kıran gözlük:






Çift renk için Nevo ışıktan bir tane daha alsam mı diye düşünmüyor değilim. Ev içi DIY fotoğraf ortamları için aşırı mantıklı - ki Pitohui'yi çekerken de baya iyi sonuç verdi. Ama hele dur bakalım nilipek., hemen öyle gaza gelmek olmaz, az vakit geçir elindeki oyuncaklarınla da, duruma göre sonra bakarsın (zaten sen bakarken fiyatı üç katına çıkar, zira Tunç Fotoğrafçılık denemen için bir tane hediye ettiğinde fiyatı bunun üçte biriydi)



Hiç yorum yok: