30 Mart 2016 Çarşamba

Uykum var ulan, niye uykum var?


"İnsan kamuya açık alanda rahatça depreşemiyor"

Sevgili Blog Kardeşim,

Umarım iyisindir. Ben iyiyim. "Naber" diye soranlara "İyiyim", "Nabıyosun" diye soranlara "Aynı" diyorum. Bundan şikayetçi değilim, anlatacak çok bir şeyim yok. İnsanlar şaşırıyor buna.

O yüzden şu iki filmi banyolattığıma çok sevindim, ve hatırladım ki Pamuk Ticaret'te bekleyen bir siyah beyaz filmim var, çoghoş, hatırladığıma sevinsem mi yoksa unuttuklarıma bir şey daha eklendi diye üzülsem mi bilemedim. Neyse, yarın gider alırım, sen dert etme e mi.

Agfa Isoly I'i denemiş oldum, o tatlı oldu. Gerçi eşşek hep gevşek sardı filmi, o yüzden biraz yanık fotolar. AMA ZATEN BİZİM BAĞRIMIZ YANIK BE BLOG, FOTOLAR YANSA NOLUR.












Cmena  8m kankamız da şöyle bir şeyler boyamış filme:









Hiç yorum yok: