11 Mayıs 2014 Pazar

Çekmecede


  • Az önce yanımda yatan Giorgio gerinirken arka ayaklarıyla bacağımı öyle bir iteledi ki, sanırım itelenecek/ötelenecek bir alan bulamayan zavallı bacak iki yerinden delinmiş oldu. Kısmet. Gitti şimdi karşımdaki tekli koltukta uyumaya devam ediyor.
  • Güzel bir şey bu. Benim İzmir'deki hayatım gibi. Bir koltuktan diğerine. 
  • O değil de dana gibi oldu hayvan şaka maka. Ve kendini hala kedi zannediyor.
"O zaman ben biraz sinek kovalayayım da kediliğimden bir şey kaybetmediğimi Ali'ye de göstereyim"
  • Önümüzdeki dört konserden ikisinin mekanların kendi sıkıntıları yüzünden iptal olmasını sanırım işaret olarak alacağım. Ha neyin işareti, ilahi bir güç bana "sus lan artık" mı diyor, orası soru işareti. Ama sonuçta soru işareti de bir işaret.
  • Bir süre önce Bahçeşehir Üniversitesi stüdyolarında Sercan bir şarkımızı kaydetmişti uluslarası yarışmaya katılmak amacıyla. Heh, o yarışmada üçüncü oldu ya la şarkı. Hepimiz şoktayız. Hele bir bitsin son düzenlemeler, paylaşıp uzun uzun anlatacak, şarkıyı sosyal medyanın boynuna dolayacağım.
  •  "Ama benim adım Elvan Dalton, ben gezerim balkon balkon..."
  • Evim çok misafir gören bir ev değil. Ben de zaten çok insan gören biri değilim. Ama dün bu misafirsizlik geleneğini bütün ekibi ağırlayarak bozduk. Amacımıza yönelik verimimiz tartışılır elbet, ama bu insanlarla bir arada olmaktan mutluyum. Seviyorum ulan. 




  • Giorgio'yla başladığımız yazıyı Giorgio'nun kırk yılda bir verdiği güzel pozlardan biriyle bitirelim; buyrun:


Giorgio: müziğin ve müzisyenin dostu.

Hiç yorum yok: